Crossout — Project “Shadow”
— Unique armoured car: Project “Shadow”; — New crossbow: “Artemis”; — New hardware: “Paris” spread stabilizer (1 pc.); — Cabin: “Echo” heavy cabin; — Movement parts: “Titan” and “Titan ST” heavy wheels (2 pcs. each); — Hardware: “Dun horse” engine, “Ammo rack” ammunition; — Character portrait: “Aaron”; — Decor: “Gargoyle” (2 pcs.); — Paint cans; — Early access to new structural parts; — A set of structural parts; — 1500 in-game coins; — Maximum number of parts increased to 55. Cold and grim, like the vengeance itself, this armoured car came straight from the mind of its genius creator. Its every part is designed to achieve the goal of its master, the goal he pursued for many years of improving his craft and perfecting his plans. The unique armoured car featured in the pack has a very fine balance of firepower, module effects, and speed in the battle. To place a car in your garage, open the “Packs” tab, select the desired car and press “Assemble”. If you buy this pack, the maximum number of parts you can use when assembling a car will be increased to 55. Attention! In certain conditions, your storage may run out of space. Buying this pack also unlock early access to certain structural parts. Some of the parts may only be available in a single copy. Paint cans are a great way to make your armoured car look unique. Coins are the in-game currency used to buy parts at the market from other users and to pay for using the workbenches to craft parts. Attention! If you buy several packs, the amount of coins you receive will be combined!