Costume All Set
Give Eren, Mikasa, Armin, and Levi four new outfits each for a total of 16 outfits. Add a little flavor to the battlefield by wearing a costume designed with New Year, Festival, Halloween and Christmas motifs. Note: Be careful to avoid making a redundant purchase. *You can continue to use the costumes if they were purchased for A.O.T. 2, Xbox One, but you must download the contents again. *This set includes Mikasa Costume "Summer Festival".