Conan Exiles - Savage Edition
Get a great start into Conan Exiles with the Savage Edition! It gives a wealth of content and two vast maps to explore, settle and conquer! Conan Exiles – Savage Edition contains: - Conan Exiles base game - Isle of Siptah expansion - The Imperial East Pack - Jewel of the West Pack - The Savage Frontier Pack - Seekers of the Dawn Pack Conan Exiles is an open-world survival game set in the harsh lands of Conan the Barbarian. Survive in a savage world, build your kingdom, and dominate your enemies in brutal combat and epic warfare. Explore a vast, seamless world full of challenge and opportunity. Hunt animals for resources, slay monsters for treasure, and delve deep underground to discover the secrets of ancient civilizations. Conan Exiles can be experienced in both local single-player and in persistent online multiplayer. Isle of Siptah is a huge expansion to Conan Exiles, featuring a vast new island to explore, vile new creatures to slay, new building sets and unique mechanics, such as vaults, the maelstrom and surges of sorcery. The four DLC packs allow you to build great and unique strongholds with a host of new building pieces from different cultures. It also gives you the opportunity to dress yourself in exotic armors, wield fearsome weapons and get your hands on exclusive pets and decorative tattoos.