Commander-in-Chief Pack
You are the Leader of the Free World—so act like it! Defend the Great Nation with the ultimate in patriotic hardware. Blast through the skies with the Screaming Eagle jet, take out all those who hate us for our freedom with the 'Merica gun, and do it all dressed as the embodiment of the American Dream himself—Uncle Sam!