CODE VEIN II - CODE VEIN Character Costume Set
Contains six costumes from the previous game, CODE VEIN, which are inspired by Io, Louis, Yakumo, Mia, Jack, and Eva. Each costume consists of a body outfit, footwear, gloves, and a silhouette accessory. All cosmetic items are usable on any body type.