City Transport Simulator: Tram Expansion Pack
The City Transport Simulator: Tram – Expansion Pack brings new gameplay, trams, and stations to your network. Perfect for players looking to grow their tram and bus operations. This Pack not only includes three classic trams, but also the Tram & Bus Depot + Southern Route DLC, adding new ways to build a thriving city transport empire. New Trams Included: - GT6 – Classic articulated tram from the 1950s–60s with low-floor charm and authentic driving physics - GT8N Mannheim – Longer articulated tram with modernized low-floor middle section, designed for high passenger capacity and smooth urban operation - E1 Vienna – Iconic tram from the late 60s–70s featuring precise controls and realistic acceleration, perfect for bustling city lines New Features & Gameplay: - Tram & Bus Depot: Includes a loop circuit, storage halls, manual branching switches, and three access points for full operational control - Southern Route Expansion: Navigate new stations, skyscrapers, a large construction site, and a serene Japanese garden, enhancing the urban landscape - Build and customize new tram and bus lines, monitor performance, and grow your city network Step into the driver’s seat and bring your city’s public transport network to life with more depth, realism, and excitement than ever!