Cities: Skylines - Sunset Harbor (Win 10)
Ahoy! Cities: Skylines - Sunset Harbor introduces the fishing industry, new mass transit options, and important city services. Increase your city's entertainment with the Aviation Club and fly with passenger helicopters and private planes. Create cities across five new maps and build fishing infrastructure to develop your agricultural industry. Key Features: Underwater Friends - Explore the new fishing industry with control over fishing boats at sea and fish farms, adding a new commercial element to your city. Water Water Everywhere - Utilize Water Treatment Plants that process waste water for additional uses. Find Your Route - Explore new bus systems, including the Intercity Bus Service for transit between cities. Fly In Style - The Aviation Club building encourages small plane owners to take part in recreational flying. Five New Maps - Find a spot for the perfect city to build! Sunset Harbor includes a variety of different maps featuring boreal, tropical and temperate locales.