Cinder
Transformed by Ultratech’s experiments, ex-commando turned thief Ben Ferris becomes Cinder, a half-human half-alien hybrid that burns with the power and fury of a sun. Searing a path of destruction through his enemies, Cinder’s mastery of fire is equaled only by his cocky attitude that makes opponents burn with rage. Cinder character is included in Season 2 Combo Breaker and Season 2 Ultra Edition.