Chariot Royal Gadget Pack
The Shopkeeper joins the action, bringing along 5 new gadgets to Chariot! Play as the Shopkeeper in solo or co-op and try out new technology delivered straight from the royal engineers' workshop! Walk on ice, light up the darkness, go swimming in lava, freeze the world in place, teleport the Chariot through time and space, and much more! Also includes new achievements and blueprints hidden throughout existing levels. Help His Downloadable Majesty rest in peace already!