Character Bundle 1
Purchase Character Bundle 1 to get 8 characters at a discount! 8 characters will be added to your roster, giving you plenty of more ways to navigate Lumia! Character Bundle 1 features: Hyunwoo, Magnus, Fiora, Nadine, Zahir, Isol, Jackie, Sylvia. *Note: If you have already purchased a character featured in Character Bundle 1, A-Coin for that character will be sent to your mailbox. How to receive Character Bundle 1: At the main menu click STORE. Select the DLC tab. Please press the "Receive goods" button.