Chained Echoes: Ashes of Elrant
Eldrea is calling once again. Eldrea needs you. One. More. Time. Ashes of Elrant is the official DLC for the highly acclaimed Chained Echoes, offering you more of what you enjoyed so much. Meet all your beloved characters and answer the call as the Crimson Wings are needed once again. Ashes of Elrant takes place right before the end of Chained Echoes. While you and your clan are preparing for the final fight, a new call for help reaches the Crimson Wings. This mission will reveal more about the origin of the Order of Leonar and Lenne's past. What challenges await you in a new land where nothing is as it seems?