Cartel Tycoon - Lieutenants Pack - Guerilla
From deep in the jungles of Puerto Roja, the trusted lieutenants of the Soldados Sin Coraza put their unique set of skills to wicked use for the most powerful drug Cartel in the country. Unlocks access to a set of 5 Lieutenants and their unique abilities that will aid you in your conquest.