Car Mechanic Simulator Classic
Car Mechanic Simulator Classic challenges players to repair, paint, tune and drive cars. Build and expand your repair service empire in this incredibly detailed and highly realistic simulation game, where attention to car detail is astonishing. -Interact with car owners seeking repairs - Order parts and materials necessary to maintain inventory including used car parts to help keep consumer costs low. - Purchase repair manuals to enable you to work better, faster and earn more income! - Work on eight different car models including Town Cars, Compacts, Sedans, SUVs, Family Cars, SUVs VANs, and Limousines - Gain experience with over 120 different repairs including brakes, transmission fixes, body shop work, steering and alignment adjustments, chip tuning, diagnostic analysis, test drive pad, OBD scanning, oil changes, fix broken parts and engage in dozens of other tasks.