Capcom Arcade 2nd Stadium: Invincibility
Unlocks the option to play with Invincibility and Assisted Play features enabled on any Capcom Arcade 2nd Stadium game. NOTE: While Invincibility may protect you from taking damage, you can still lose lives, and the game, depending on the title.