Welcome to Kamuibetsu National Park in Japan, a true angler’s paradise! Find the perfect spot to reel in unique new species like the Sakhalin Taimen and Chum Salmon, explore the beautiful, untouched landscapes in Hokkaido, and tackle new story missions and challenges. Discover Japan Explore the vast, unspoiled wilderness of Kamuibetsu National Park in Hokkaido, the northernmost of Japan's major islands. Immerse yourself in the vibrant autumn season, taking in the sights, sounds, and flavors as you search for the perfect fishing spot among winding rivers, impressive glacial lakes, and clear mountain springs, all in view of the towering volcano. Catch unique species Kamuibetsu National Park features 19 diverse species, including iconic fish exclusive to this reserve. Battle species like the Feral Koi, Amur Catfish, and Northern Snakehead, or track down the elusive new crustacean: the Japanese Freshwater Crab! Which one will you reel in first? Tackle new story missions and challenges Learn about Kamuibetsu’s history and join the locals in planting seeds for the future in a brand-new main storyline. Complete fishing challenges, find hidden caches and collectibles, and capture various locations on camera in the new photo mission to earn additional rewards. Unwind with friends Share the joy of fishing with others! When you purchase the Japan Reserve, not only can you invite a buddy who owns the base game to join you for free whilst playing, but this offer also extends to our other reserves!