Bunny Pit Berry (Xbox Series)
Get ready for a charming springtime adventure in Bunny Pit Berry. Take control of an adorable hamster and use your wits to push delicious fruits into the picnic basket, solving increasingly clever puzzles along the way. Explore carefully crafted levels that introduce new ideas naturally, letting you learn as you play. Every challenge invites you to observe the environment, think a few moves ahead, and discover the best way to deliver every fruit to its destination. With adorable visuals, a cozy atmosphere, and challenges that evolve at the perfect pace, Bunny Pit Berry is the perfect choice for players who love relaxing puzzles that reward logic, planning, and the satisfying feeling of finding the perfect solution. Plan every move, fill the picnic basket with fresh fruit, and turn a peaceful spring day into an unforgettable adventure.