Bunny Battle Nemesis
Sci-fi, bloodthirsty bunnies, and the powers of a goddess at your disposal! This is Bunny Battle Nemesis. Experience intense action, explosions, and chaos as you defend the Bunny Kingdom from certain doom at the hands of a vengeful demigod and her army of mercenaries.