Bun Buns: Complete Edition
Get ready to bake your heart out! Combine fluffy buns, watch them grow into mouth-watering pastries, and push your skills to the limit in this physics-based puzzle challenge. Use clever power-ups to escape sticky situations and keep burnt dough under control. Timing and placement are everything! One wrong move, and your perfect bake could crumble! Travel through charming bakeries, each bringing new twists and challenges to master. How big can your ultimate bun get? Features: - Online leaderboards to show off your skills! - Co-op mode to bake together with friends! - 4 maps with unique basket shapes - 18 new hairstyles, 4 outfits, 4 hats and 4 accessories! - Handy power-ups to save your run! - Fully customizable baker with cute outfits - A warm and cozy aesthetic Bake yourself a fresh high score!