Bumblebee - Search for Happiness
Bumblebee – Search for Happiness is a story-driven 3D flight exploration game where you guide a small bee on its quest to find a new home. As the bee embarks on this journey, it discovers distant landscapes, encounters friendly and serene animals, and explores breathtaking yet mysterious habitats. The game provides a peaceful, relaxing experience, immersing players in the perspective of a tiny bee. With the freedom to explore the world by flight and engaging in non-violent, stress-free gameplay, Bumblebee – Search for Happiness offers a soothing escape from the daily grind, complemented by a thoughtful and intriguing meta-narrative.