Bulletproof
Pack contains the following items: - Firearm Appearance AKM Assault Rifle-Bulletproof - Firearm Appearance M870 Shotgun-Bulletproof - Firearm Appearance AWM Sniper Rifle-Bulletproof - Avatar-Bulletproof - Calling Card-Bulletproof - Spray Paint-BulletproofNote: - After claiming, players should go to "Collection" - "Items" in the game to check; - Each player can claim only once; - If the player already has duplicates of the included firearm appearances, the appearance will be dismantled into Tekniq Alloy.