Bomber Crew: Secret Weapons
Are you ready for your most dangerous mission yet, where the enemy remains unseen to the radar, and is not like any enemy that you’ve fought before? The Secret Weapons DLC features an entirely new mini campaign, with all new Bomber upgrades, all new enemy Aces, and an all new mini-story which will defy all belief!