Bluey: The Videogame
This game requires a controller in order to play. Playing with a keyboard and mouse isn't supported. Playtime with the Heeler crew is now bigger and better, with new characters, minigames, unlockables, and collectibles to discover. Join Bluey, Bingo, Mum, Dad, plus her cousin Muffin and Uncle Stripe in interactive adventures set across iconic locations. Pick your favourite character, throw on a silly outfit, and start exploring. Run around the Heeler House in a bubble hat, wander through the Creek wearing a fancy lady’s head towel, and search for character-themed collectibles, like flamingos and rackets. The fun doesn’t stop there! Complete fun fetch and craft quests with Grandad, Aunt Trixie and Nana to earn costumes, toys, trophies and sticker book memories. Enjoy play time in a new way and discover the new rules of Keepy Uppy, Chattermax Chase, and Ground is Lava. With easier ways to interact and quick access to the menu when hopping between games in any location, this game certainly won’t be trifficult, just a more enjoyable experience for everyone, even those with small hands. Whether solo or in co-op, experience the joy of Bluey’s world with your family and friends.