"Black Rose Magician" Costume for Yumia
A gothic dress costume for a slightly unique investigation. Adds the "Black Rose Magician" costume for Yumia. Note: Costumes are available after unlocking base building and placing a Dressing Room. This costume is bonus content included in the "Ultimate Edition" version of the game. Please check the official "Atelier Yumia" site for details.