Biomutant - Mercenary Class
The Mercenary is a special class loadout playable from start through this DLC only. The Mercenary has dual-wield as a starting ability and is geared up with a classic Katana and the shorter Wakizashi blades to explain it in real-world terms. Simply put, it'll let you experience the world of BIOMUTANT as classic samurai looking warrior from the start.