BATTLETECH - Flashpoint
BATTLETECH's first-ever expansion adds new gameplay, depth, and over 30 hours of new content to your mercenary experience. Introducing Flashpoints: high-stakes, branching short stories that link together mercenary missions, crew conversations, special events, critical choices, and rare bonus rewards to take BATTLETECH's endgame and Career-Mode gameplay to the next level. Flashpoints embroil you in the feuds and machinations of the various Great Houses of the Inner Sphere, and are designed to keep even the most hardened mercenary commanders on their toes. In addition to narrative twists and turns, some Flashpoint stories feature consecutive deployments in which players can’t repair or heal between missions, while others feature infiltration contracts that restrict the tonnage of deployable BattleMechs. Beyond adding over 30 hours of exciting Flashpoints to BATTLETECH, this expansion comes complete with three new ‘Mechs (including the highly anticipated Hatchetman), a challenging new mission type, and a new tropical biome for the biggest and most challenging BATTLETECH experience yet.