Contains all Shortcut Kits at a discounted price. It includes the Shortcut Kit: Vehicle Bundle and the Shortcut Kit: Infantry Bundle, which contains all Shortcut Kits for the classes Assault, Medic, Scout and Support. The Shortcut Kit: Vehicle Bundle gives immediate access to all vehicle packages earned through gameplay progression for the following classes: Landship, Heavy Tank, Light Tank, Artillery Truck, Fighter Plane, Attack Plane and Bomber Plane. It also includes primary weapon unlocks for the Tanker and Pilot class. The Shortcut Kit: Infantry Bundle contains all primary weapons, sidearms, and gadgets earned through gameplay progression tied to each class. Only base game progression items included; shortcut kit does not include items included in future downloadable content, items added by expansion packs, content that must be unlocked through Battlepacks, or promotional offer items.