Avowed Digital Artbook & Soundtrack
Explore the world of Avowed through this digital artbook, offering an intimate behind-the-scenes look at the stunning artwork that shapes your epic adventure through Eora. Complementing these visuals, the included soundtrack by composer Venus Theory invites you to fully immerse yourself in the world of Avowed, letting the captivating music accompany you as your journey unfolds. This application allows players to listen to the Avowed soundtrack and view the Avowed digital artbook. This bonus item is included with the purchase of Avowed Premium Edition.