Autumn Tale
Ilo and milo have decided to go for a nice autumn stroll. While wandering through the autumn landscape, they discover a trail of leaves. The two friends excitedly follow the trail, hoping to find something new and exciting. Before they know it, the trail has split in two and they have once again lost each other! This new ilomilo adventure features 25 brand new levels played in a new beatiful autumn setting. Naturally, there are also more safkas to find, unlocking the most challenging bonus levels yet!