Atelier Yumia and "TEKKEN" Series Collaboration Pack
Enjoy this collaboration between "Atelier Yumia" and the "TEKKEN" series! Collaboration content in partnership with the "TEKKEN" series! Adds collaboration content in partnership with the "TEKKEN" series, including special quests, new finishing moves for taking down fierce enemies, costumes, and accessories. Included content: - "TEKKEN" series collaboration quests - "Reina" collaboration costume for Yumia - "Heihachi Wig" collaboration accessory for Yumia - Two "TEKKEN" series collaboration Maximized Mana Surges for Yumia Note: - This content will be displayed in English for some languages. - Costumes are available after unlocking base building and placing a Dressing Room. - In order to use the collaboration items (costumes, accessories, and Maximized Mana Surges), you must first clear the normal quest "Letter of Challenge," which will be unlocked after you clear the main quest "Lying in Wait." - Please check the official "Atelier Yumia" site for details.