Assassin's Creed Valhalla: Dawn of Ragnarök - The Twilight Pack
Pre-order now for immediate access to the Twilight Pack, a bonus gear pack which includes: - the Twilight gear set, - the Algurnir axe, - the Havardr Mount skin, - the Dellingr's Envoy Raven skin Suit up for battle and show to your surroundings what a god's mentee looks like! Assassin's Creed Valhalla is required to play this game and access this bonus gear pack.