Dress yourself as a Jinni and slowly drain your opponents by skimming the tip of your poisonous blades along their veins. This pack contains an outfit, a sword, and a dagger. Jinn Outfit: Afflict your enemies with sickness and fear using power from ancient evils. Jinn Sword: The deadly power of the jinn is infused within this sword. Jinn Dagger: Infused with the blood of a poisonous spirit.