Alpacapaca Dash (Windows)
Alpacapaca Dash is a 2D run and shoot game where you are the last hope of saving the Alpaca World from eternal darkness! Control the last alpaca and run through the world, using your mighty Alpaca Beam to destroy evil your hooves to purify and restore the world to what it once was. Do you have what it takes to save the alpaca goddess?