Akinofa
Akinofa is an arcade shoot 'em up with Roguelite elements. Take control of Akinofa, a mysterious undead fish of green flames, in this difficult Roguelite shoot em' up! Beat as many enemies and get the highest score possible. Challenge your friends and the world Rankings! Every action counts! Even if you don't finish a level, every coin you collect will be in your treasury to use for permanent upgrades.