Adorable Adventures
Adorable Adventures is a relaxing third-person exploration game where you play as Boris, a curious baby boar who must learn to use his nose to reunite with his family, who were separated after a forest fire. Across rolling meadows, sun-dappled forest paths, deep caves, and rocky highlands, identify scents and follow trails to learn more about the world around you. Search for your brothers and sisters, uncover secrets, and expand your library of smells against the backdrop of a gentle and heart-warming story.