Additional Scenario & BGM Set 1 "Oichi's Getting Hitched"
Note: This content is part of the "SAMURAI WARRIORS 5 Season Pass". Be careful to avoid making a redundant purchase. The following additional content is included: Additional Scenario & BGM Set 1 "Oichi's Getting Hitched" ■Scenario overview Oichi is feeling troubled before her wedding to Nagamasa Azai. Just what kind of "training" has she started with Mitsuki? ■How to use the scenario In "Musou Mode", select "March" - "DLC" from My Castle. ■How to use the BGM After clearing the scenario, you can listen to the BGM from "Vault" - "Music Theater", or you can set the BGM as the battle music at "Preparing for Battle" by selecting "Settings" - "Change Music". Note: Additional scenarios become playable midway through Nobunaga's Path Chapter 1.