Additional Map "Idus Training Grounds"
Adds the map "Idus Training Grounds"! Enjoy this new area of Atelier Yumia! Adds the new map Idus Training Grounds, hidden deep within the mountains of the Sivash region. This content focuses on uncovering the unknown history of the Welleks, and features an expansive map to explore with new gimmicks. Work with your companions to pass the trials of the Training Grounds. Note: - In order to access the additional map, you must first clear the main quest "Chasing After Lenja." - This product is part of the "Atelier Yumia Season Pass." Please be aware that there are other products which contain this content. Be careful not to make duplicate purchases. - Please check the official "Atelier Yumia" site for details.