Additional Map "Falbra Thicket"
Adds the new map "Falbra Thicket"! Pioneer an unexplored map! Adds the new map Falbra Thicket, located deep within the Ligneus region. A map filled with a new Pioneering Effort, new items, a spacious Building Area, and new quests focused around the Alber. Pioneer a new map along with your companions and receive special rewards. Note: In order to access the additional map, you must first clear the main quest "The Alber Settlement." Please check the official "Atelier Yumia" site for details.