Accursed Assailant Bundle
Enjoy the time left to you before that old eternal damnation kicks in! The Accursed Assailant Bundle contains the Damned Dark Warsmith Costume Set, Damned Dark Warsmith Weapon Bundle, 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a bonus of 25,000 gold to spend in the Outpost shops.