Abstract Assassin Skin Pack
The Abstract Assassin DLC Weapon Skin pack is for those that want to turn heads… before exploding them. Containing three eye-popping skins, including Paint Spill, Round Geometrical Painted and Dark Hex Camo, why blend in when you can stand out?