A Captainless Squad
Winter, 1935 EC. Squad E, traveling now aboard the snow cruiser Centurion, notices one day that rescue dog Ragnarok has gone missing. Feeling guilty for neglecting him, members of Squad E sneak out to find the lost pup. Before long, though, they find themselves embroiled in a "picnic" of a decidedly unpastoral nature... This story can be played after completing Chapter 10 of the main story. To access this story, go to Book Mode > Menu > Extra Stories.