Rubber Bandits: Animal Bandits
What’s the best disguise to go on a heist? Of course dressing up as (or literally being) a cute or wild animal! No one suspects a fluffy animal for a bandit. This bundle includes the base game and 10 various animal bandits that you can impress your friends and foes with. You can play as a Rooster, Shark, Penguin, Monkey, Rubber Duck, Bunny, Puppy, Kitty, Fox, or a mighty Panda! This is the ultimate Bandit Animal Bundle!