Infection Free Zone x Crime Simulator
This bundle contains two games: Infection Free Zone and Crime Simulator. Infection Free Zone Choose any real region from around the world. Select your base of operations, then rebuild and adapt the surrounding buildings to create a self-sustaining settlement. Take charge of a group of survivors and, when night falls, defend your zone from the infected! Crime Simulator Step into a life of crime and complete risky jobs alone or with friends. Use stealth, gadgets, and a variety of tools to break into secure locations, steal valuable loot, and build your criminal career.