ESCAPE - BACKROOMS HORROR
Do you dare enter the Backrooms? A labyrinthine nightmare where reality bends and sanity crumbles. Welcome to ESCAPE - BACKROOMS HORROR, a suffocating descent into an endless maze of damp carpet and flickering fluorescents. No two corners are the same, and the deeper you venture, the more the unsettling reality of the Backrooms twists around you. Features: - Endless Terror: Explore a vast, ever-shifting labyrinth of unsettling rooms. Face the unknown around every corner. - Haunting Encounters: Hide from or confront grotesque entities lurking in the shadows. Their approach spells doom. - Suffocating Dread: Baked lighting and bone-chilling sound amplify the relentless horror. Survive the silence. - Test Your Will: Navigate treacherous halls. Wits and reflexes are your only weapons. Can you face your deepest fears and find your way out of this endless nightmare?