God of Weapons
Embark on a thrilling journey in God of Weapons, an action roguelike where you must ascend the tower of Zhor to reclaim the last light for the world. To survive the monster onslaught on each tower's level, you'll need to obtain and carefully organize weapons and accessories in your inventory. ABOUT THIS GAME The world was once a bright and beautiful place, filled with light and wonder. But one day, an evil force swept across the land, stealing away the world's light and plunging it into darkness. As a result, chaos and destruction spread across the world, and many feared that the darkness would never end. EXCITING ACTION-PACKED ROGUELIKE GAMEPLAY In this action roguelike, survive hordes of monsters on every level with automatic weapon attacks. Dodge and collect loot to improve your chances in the next round. It's all about strategy, reflexes, and smart movement. EFFECTIVE STRATEGIC INVENTORY MANAGEMENT Collecting weapons and accessories and strategically organizing them in your inventory is crucial to your survival. Your inventory space is limited, hence before putting in a new item, you'll need to consider its strengths and weaknesses and how it fits into your overall strategy. Careful management of your inventory can make the difference between victory and defeat. As you progress through the game, you will amass an arsenal of powerful weapons and accessories, making you an unstoppable force to be reckoned with.