Liquid Cats (Xbox One)
Meet the cat who fits anywhere - as long as you plan the path. Liquid Cats: Cozy Line Puzzle is a warm, one-line logic game with one wonderfully simple goal: guide a stretchy cat across the grid and fill every empty tile. Choose each direction carefully. Every move extends the cat across the board, and one wrong turn can leave a tile out of reach. Restart in an instant, rethink your route, and enjoy the satisfying moment when the final space is filled. Explore 300 levels across four difficulty packs: Beginner - 100 relaxed introductions Medium - 100 cozy challenges Expert - 50 tricky tests Master - 50 demanding puzzles There is no level timer, so you can solve at your own pace. If a puzzle has you tangled up, the cooldown-based hint system fills part of the route to give you a helpful nudge without taking away the whole solution. Easy to learn and increasingly challenging, Liquid Cats is made for quick puzzle breaks, longer evening sessions, cat lovers, and anyone who enjoys planning the perfect path. Stretch. Turn. Fill every tile.