Soccer Goal
Soccer Goal is a casual and addictive football game of precision and physics, where every shot requires aim, strategy, and control. Choose the direction to shoot and find the perfect path to the goal, overcoming walls and obstacles in 51 challenging levels. AIM, SHOOT, AND SCORE! Adjust the angle and shoot to make the ball follow the ideal trajectory. Use the walls, calculate rebounds, and find clever solutions to complete each level. OVERCOME ALL 51 LEVELS AND DOMINATE THE FIELD! Each level presents a new football challenge with different obstacles and paths. Test your accuracy, improve your plays, and advance through a sequence of increasingly challenging levels. CAN YOU SCORE THE PERFECT GOAL? Soccer Goal combines football, puzzle, aim, and physics in an experience that is simple to learn and difficult to master. Kick the ball, overcome obstacles, and show that you have the precision needed to complete all levels.