Music Drive: Chase the Beat
Music is the most valuable asset in the world, and hard drives filled with unreleased tracks have been stolen by a gang that wants to monopolize the charts. It's up to you to recover them! You play as Tina & Tunner — she's the best getaway driver in the hood, he's a sharpshooter with perfect aim. Together, this couple uses their unique talents in high-octane missions, combining action and rhythm in a race against time to save the art that moves the world: music.