Dark Burial: Enhanced Edition (Windows 10)
Dark Burial is a retro-styled puzzle platformer. You play as a sentinel who needs to fight first squads of the enemies and light signal fires. The sentinel can shoot arrows from his crossbow and use shot arrow as a platform. A dark army approaches your lands. Light signal fires to let people know that the dark times are coming. The Enhanced Edition includes 8 new levels, 1 new boss, partially improved graphics and gameplay.