Hidden Cats in New York
Come and visit the famous Big Apple for a brand new cat-spotting adventure! Relax and look around the city, and with enough patience, find over 700 feline friends! The city only gets more vibrant the more cats you find! :) Features: - 700+ furballs to pet; - A huge cityscape to colour in; - A few extra places... full of the tiniest of cats :)