WWE 2K23 Bad Bunny Bonus Pack for Xbox One
This product will no longer be available for purchase as of 11/1/2024. NOTE: All multiplayer servers for WWE 2K23 will be shutdown as of 1/6/2025. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. Pre-order the Standard Edition of WWE 2K23 and get access to the Bad Bunny Bonus Pack* featuring playable Bad Bunny character and Ruby tier MyFACTION card. The Bad Bunny Bonus Pack is included as part of the WWE 2K23 Deluxe and Icon Editions. * Pre-order bonus offer available through March 16, 2023. Offer is for the Bad Bunny Bonus Pack. For digital pre-orders, items will be automatically entitled. For physical pre-orders, items will be redeemed in-game via code provided in box. Terms apply.